Het komt voor; dat op een onverwacht moment uw wagon stil komt te staan met technische mankementen en het niet meer kan/mag worden (her)beladen. Uiteraard gebeurt dit op momenten dat dit echt niet uitkomt. Geen monteur of onderhoudsbedrijf is te bereiken en uw trein moet vertrekken!
De volgende dag vertrekken? Opbreken? Uitrangeren? Of……… Juist: Contact opnemen met de 24 uur service!
De enige 24 uur service die echt 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar is.
In samenwerking met Spoorijzer kunt u uw calamiteiten nu altijd via één centraal nummer melden. U wordt altijd persoonlijk te woord gestaan door een ervaren medewerker. Geen voice response, keuzemenu’s, bandjes of ingewikkelde webbased programma’s. Nee, gewoon direct, persoonlijk contact omdat er geen tijd verloren mag gaan.
Na uw aanvraag zal het 24/7 service team door de afdeling planning worden geïnformeerd.
Uit veiligheidsoverwegingen bestaat een service team uit twee monteurs. Dit service team is veelal binnen één uur op de plaats van bestemming. Calamiteiten zijn dan ook snel opgelost.
Spoedbestellingen van onderdelen kunnen ook door de 24/7 Service worden opgelost.
Eenmaal op locatie is het probleem vaak binnen een uur opgelost en kan uw trein alsnog vertrekken; verspilling van kostbare tijd en stilstand wordt zo voorkomen.
De volgende dag vertrekken? Opbreken? Uitrangeren? Of……… Juist: Contact opnemen met de 24 uur service!
De enige 24 uur service die echt 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar is.
Werkwijze
De werkwijze van de 24/7 Service is eenvoudig.In samenwerking met Spoorijzer kunt u uw calamiteiten nu altijd via één centraal nummer melden. U wordt altijd persoonlijk te woord gestaan door een ervaren medewerker. Geen voice response, keuzemenu’s, bandjes of ingewikkelde webbased programma’s. Nee, gewoon direct, persoonlijk contact omdat er geen tijd verloren mag gaan.
Na uw aanvraag zal het 24/7 service team door de afdeling planning worden geïnformeerd.
Uit veiligheidsoverwegingen bestaat een service team uit twee monteurs. Dit service team is veelal binnen één uur op de plaats van bestemming. Calamiteiten zijn dan ook snel opgelost.
Onderdelen
Natuurlijk zijn de servicewagens volledig uitgerust en kunnen 90% van de problemen direct worden opgelost, mits die langs het spoor kunnen worden opgelost. Hiervoor is het noodzakelijk dat de meest gangbare onderdelen in de servicewagens aanwezig zijn. Eventueel doen de monteurs een beroep op de voorraad onderdelen in ons centraal magazijn in Rotterdam.Spoedbestellingen van onderdelen kunnen ook door de 24/7 Service worden opgelost.
Afhandeling
Wanneer uw probleem is opgelost wordt u door ons direct telefonisch en per mail geïnformeerd.Eenmaal op locatie is het probleem vaak binnen een uur opgelost en kan uw trein alsnog vertrekken; verspilling van kostbare tijd en stilstand wordt zo voorkomen.